מכירה בית, Shah Alam, Selangor, מלזיה, Kota kemuning

מכירה - Cod. 39918

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 743.22 m²
  • חדרים: 6
  • רצפה: 2

בית בונגלו חתימה. הזדמנות נדירה להחזיק ככל הנראה את בית הצימרים היחיד בחתימת KK הילס שהוא לגמרי (חדש). כל בתי חתימת BUNGALOW הוחלטו בעבר. גבעות KK ממוקמות בלב מסלול הגולף של קוטה פרמאי. המקום היוקרתי ביותר בקוטה קימוניון וכנראה בשאה עלאם. הנה ההזדמנות שלך עכשיו להשיג את בונגלו חתימה פנוי היחיד שנותר. אין סוכנים, שום שיתוף לא נשבר, רק קונים אמיתיים. המחיר אינו ניתן למשא ומתן. תצהיר, קנה בונגלו חתימה שלך!

אז אתה בטח תוהה שיש כל כך הרבה צימרים בקוטה כימוני. איזה חלק בקוטה כימונינג הכי טוב ?? ובכן כמובן בכל מקום ליד מסלול הגולף. אבל נחשו מה, יש רק אזור אחד ב- KK שנמצא ממש באמצע (בפנים) של מגרש הגולף וזה קוטה קימוני הילס. זו הסיבה שקוטה קימוני הילס הייתה ותמיד תהיה המקום הטוב ביותר לגור בקוטה קימוני. אתה קונה את בית החלומות שלך למשפחתך לגור. אין מקום אחר טוב יותר ב- KK מאשר בהרי KK !!

רכישת הבית הזה מגיעה לחברות גולף לבנות שעולות rm120,000. אל תחשוב פעמיים, אם יש לך את התקציב, קנה את הקטע היפה הזה. תן את המיטב למשפחה שלך.

המחיר אינו ניתן למשא ומתן. כמו שאמרתי, זה הבית הכי חדש במקום הכי טוב עם הקהילה הכי טובה. ברר רק אם הכיס שלך מספיק עמוק, אחרת תרצה לשקול את השני הטוב ביותר במקום אחר.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB